Om föreningen

Fiberföreningen är en ekonomisk förening där medlemmarna tillsammans har betalt en insats och med hjälp av den tillsammans byggt ett fibernät. Målet med föreningen är att ge alla boende i föreningens upptagningsområde möjlighet att koppla upp sig mot föreningens fibernät.

Har du några frågor om föreningen går det bra att kontakta oss genom att klicka HÄR.

Hur hanterar vi dina kunduppgifter

Föreningen samlar bara in de personuppgifter som krävs för vår verksamhet dvs namn, personnummer, adress, fastighetsbeteckning på den anslutna fastigheten och kontaktuppgifter. När en medlem lämnar föreningen pga. fastighetens försäljning raderas alla personuppgifter ur vårt medlemsregister, enbart fastighetsbeteckningen blir kvar för historik.

Vi använder inte personuppgifterna till något annat än vår kärnverksamhet och vi sprider inga personuppgifter annat än till våra samarbetspartners Telia som sköter tjänsteutbudet och Fortnox där vi har vår fakturering och bokföring.

Vid utskick av massmail adresseras medlemmarna med hemlig kopia för att värna epostadresserna mot spridning och spam.